2011 m. liepos 21 d., ketvirtadienis

A good enough day

Sako man Royal Wood. Nežinau, ar garsią dainelę šiąnakt griaudės perkūnas, bet jei tikrai tikrai važiuosim prie jūros, pasiimsiu kopūsto ir agurkų. Aš visai net nesupratau šiandien, kad reikia skųstis ir niurzgėti, nes KARŠTA. Bet kai visi taip darė, nesinorėjau jaustis kvaila ir aš. Ir kaip visi į viską rimtai žiūri. O aš kategoriškai kalbu...


Mano valgymas - rinktiniai salotų lapeliai (kartais "freeganaut", t.y. gendantį maistą gelbėti tenka ir savam šaldytuve...) ir cukinijų lazdelės su košele. Košelė - saulėgrąžų sėklos, bazilikai, mairūnai, krapai, svogūnų laiškai, pomidorai, salierų stiebas su lapais. Galima gi dar visokių prieskonių. Pastaruoju metu visai vartoju druską ir vis susigundau kokia nesąmone.

--

I didn't even realize I had to complain about the HOT weather until I noticed others doing it. Well, then I just have to, simply not to feel weird. Too serious, people. And that was my lunch: lettuce and zucchini with a "mash". The mash consists of sunflower seeds, basil, dill, green onion, tomatoes, celery. Spices - if someone desires. Heh, I started using salt recently, not cool.

--

Tos mano laimelės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą