2011 m. vasario 2 d., trečiadienis

įva(i)rovės

Razauskas dainuoja sau, ir ką? Aš turiu tik vieną jo dainą ir pavydžiu youtubui, kuris turi daug daugiau. Bet iš tikrųjų tai kam tas pavydas, neigiamos emocijos? Kam nervintis, jei išleidi daug daug daug pinigų (beveik tiek, kiek neturi)? Kam išgyventi, kad dar šis bei tas eina ne kaip planuota? Vis tiek kažkada viskas bus gerai. Pradžia - jau šiandien, kai netyčia spėjau į visus reikiamus autobusus, atsivežiau naminių obuolių ir dabar štai laukiu ateinančių į svečius šypsenų.

Kas dar čia su tom šypsenom? Kelionės kelionės :)))


Mano kelionės po Londono raw ir veg maisto platybes prasidėjo "Vantra", kur man neleido fotografuoti aplinkos ar jų ruošiamo maisto. Nuotraukėlėje - keliolika litų kainavęs pasirinkimas: Green Salad ir įvairių sėklų paštetas bei kažkokia pomidorų mišrainėlė su dviem krekeriukais. Žinoma, kavinėje ne viskas raw, tačiau viskas vegan. "Vantros" sesutė - irgi veganiška "VitaOrganic", kur šįkart neužsukau, bet žinau, kad ir jie turi raw patiekalų, ypač desertų.



Čia nematyti, bet virš durų puikuojasi pavadinimas VitaO. Kitas mano nevisai planuotas dalykas - Rainbow Cafe Kembridže. Tai vegetariška kavinukė su galimybe pavalgyti veganiškai, deja, nelabai raw.


Šitas dalykas man atsiėjo apie keturiasdešimt litų. Tai salotos ir kažkoks lebanietiškas troškinys su avinžirniais, ryžiais ir daržovėmis. Kitas reikalas - šiaip įdomumui aplankyta VX krautuvėlė.


Ten - veganų organizacijos būstinė, galima rasti info apie įvairius renginius ir t. t., nusipirkti veganiškų batų, marškinėlių su jų simbolika ar truputį maisto - papildų, sumuštinių, keksiukų ir kt. Bet aš ir toliau ėjau restoranų keliu. Kitas - mano svajonė - Saf...


Nesakysiu, kiek išleidau čia, bet vis tiek nesigailiu. Šitas restoraniukas - visiškai veganiškas ir beveik visai žaliavalgiškas, viskas estetiška, net prabangu. Valgiau labai skaniai ir gražiai (ir žaliai): tarsi (?) sriubytę su tofu, šparagais, kažkokiais įdomiais grybukais, sojų padažu ir dar kažkuo; lazaniją su grybais, alyvuogėm, špinatais, pomidorais ir kt.; baltojo šokolado tortuką. Primena mūsų "RawRaw", ir tai džiugina.



Paskutinė kavinė, kurią aplankiau - Bonnington Cafe. Ten, kiek supratau, viskas veganiška, nors žalias maistas būna kelis kartus per mėnesį (nuolat keičiasi virėjai). Man pasisekė. Vėl už maždaug keturiasdešimt litukų pavalgiau quiche su špinatais (hm, nežinau, kaip tai pavadinti, pyragaičiu gal) ir uogų torčiuko.



Kadangi apšvietimas buvo klaikus, fotkijau su blykste. Nepatinka man. Bet užtat buvo skanu ir jauku.
Taigi, normalūs žmonės ten važiuoja pamatyti bigbeno, tauerbridžo, bekingemo rūmų ir kareivukų su lokio skrybėlėm, raudonų autobusiukų, londono akies ir visų kitų gerų dalykų. Aš turbūt irgi esu šiek tiek normali, nes juos jau esu mačiusi. Bet šįkart mano kelionė buvo maistinė ir nė kiek dėl to nesigailiu. Aišku, dar daug daug reikia pamatyti, paragauti ir visaip kitaip išbandyti. Todėl aš būtinai grįšiu. Kas kartu? :D



4 komentarai:

  1. Veganiškų įdomybių paieškos visada yra labai įdomi kelionių dalis :-)
    Skaitant akis užkliuvo už Saf žaliavalgiškų valgių, nes paminėtas tofu. Argi jis gali būti raw?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip, ir man iškilo toks klausimas! Kai jų paklausiau, sakė, kad tikrai raw, ir kad jį "kažkaip fermentuoja". Tada susimąsčiau, kad tai gal ir gali būti tiesa, jei sojų pieno nekaitina, o tada į jį įdeda kokio kalcio sulfato (?) ar kažko, kas iškart jį sukietintų. Girdėjau, kad gali būti išsiurbiamas oras, kad pasidarytų tofu. Žodžiu, galiu tik spėlioti ir tikėti arba ne.

    Beje, raw tofu siūloma pasigaminti iš riešutų pieno, pvz. anakaradžių, sustingdant jį su karageninu :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kas buvo skaniausia? :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. uoj :D iš tikrųjų tai viskas buvo skanu, nes labai teigiamai buvau nusiteikusi. Gal nerealiausias buvo tas baltojo šokolado tortukas, kad ir koks jis ten kaloringas, nesuderintas ir riebus. Sakė, kad ten dar rabarbarų yra. Bet nemokėčiau padaryt. Nors?

    AtsakytiPanaikinti