2010 m. gruodžio 23 d., ketvirtadienis

"Aš myliu ne tave, o tą drugelį, kuris tavyje plasnoja"

Kažkada rašiau poeziją. Aš ją taip vadinau. Bet grąžindama mano rankraščius kartu su trečiosios vietos popierėliu itin gerbiama mokyklos pedagogė nuoširdžiai patarė man susitelkti ties proza. "Net jei vidury nakties ateis kokia mintis, reikia iškart užsirašyti", - tikriausiai netiksliai cituoju aš ją. Tas tiesa, mintys šiaip sau neateina, reikia jų nešvaistyti. Todėl aš jau kurį laiką rašausi savo būsimų knygų pavadinimus. Na, tik tiek kol kas užsilieka galvoje [nors darbe, tyloje, pasitaiko kažkokių mintelių, bet samdyti kažką, kad jas užrašytų, man šiek tiek per brangu; o buroko juk staiga bet kur nemesi, kad susirastum rašiklį]. Dar ketinu parašyti knygą vaikams apie maistą ir jo gaminimą. Ir šiaip kulinarinių knygų - pamatysit, stovės išdidžiai mano knygiūkštės prie Nomedos, Jagelavičiūtės, Beatos ir Oliverio šedevrų. Dar galiu kam nors biografiją parašyti, jeigu reikia.

O, pasirodo, kažkam visgi prireikė mano paslaugų. Panelė E. paprašė torčiuko! Žinoma, visko pasitaiko, tik tobulybė retai. Išėjo, kas išėjo, o jeigu kažkam patiko, tiesiog nuostabu.


Taigi, ką aš su juo dariau? Pagrindą suminkiau iš trijų pakelių kokoso drožlių ir pakelio datulių (kurias prieš tai užmerkiau vandenyje, o paskui sumaliau su stikline mandarinų sulčių), taip pat dėjau kelis šaukštus su kaupu kokosų aliejaus (jį prieš tai ištirpdžiau, truputį palaikiusi virš garų). Įdaras - du sluoksniai. Prieš tai ant pagrindo išdėliojau mandarinų skiltelių. Apatinis įdaro sluoksnis - suplaktas kokoso pienas (skardinė) su keliais šaukštais klevų sirupo ir kokosų aliejumi (kokie du-trys šimtai gramų) (truputį šito kremo atidėjau papuošimui). Viršutinis [su kuriuo ir turėjome problemų, mat labai nenorėjo stingti] - kokosų pieno skardinė [tik vėliau supratau, kad čia labiau būtų tikę anakardžių riešutai], mandarinų sultys (dar viena stiklinė), klevų sirupas (keli šaukštai), kokosų aliejus [kurio pritrūkome, gal tik šimtą gramų ar net mažiau dėjau, tai dar dėjau kakavos sviesto du pakelius]. Puošiau mandarinais. O jei rimtai, gal kas nors nori mane pamokyti puošti maistą?

--

[Almost] raw tangerine cake/pie. For the base I used coconut shreds and date paste (soaked dates + tangerine juice), together with some coconut oil. Then I put some tangerines on the base and made two layers of filling. First one - coconut milk, maple syrup, coconut oil. Top layer - coconut milk [I guess, it would be better to use cashews instead], tangerine juice, maple syrup, coconut oil [I had to use some cocoa butter, too, as I ran out of coconut oil].

--

Aš turiu kočėlą!!!

Oi, ir smagių Kalėdų visiems :) Merry Christmas everyone :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą