2010 m. lapkričio 21 d., sekmadienis

Ką lengviau ištarti - ačiū ar atsiprašau?

O ką smagiau girdėti? :)

Kalbėtis yra gera. Kartais net nesvarbu apie ką. Ar kiek. Gal svarbiau, su kuo. Šiandien man buvo jauku. Dar valgėme pyragą. Ar tortą?


Pyragas žalias. Tiksliau, pusiau žalias, pusiau violetinis. Esmė tokia - pagrindas iš migdolų ir žemės riešutų kartu su datulių pasta, razinomis ir truputį kokoso aliejaus. Žalias sluoksnis - avokadas, bananas, datulių pasta, žalioji citrina, kokoso aliejus. Violetinis sluoksnis - anakardžiai, granatų sultys (na taip, jos buvo kitokios spalvos, bet kai viskas susimaišė, tapo violetinė), datulių ir razinų pasta, kokosų aliejus. Reikėtų padirbėti ant papuošimo... [kažkur skaičiau, kad geriausia puošti, truputį išduodant, kas pyrago viduje - t. y. tais dalykais, kurie yra ingredientai]

Man patiko ši "kepimo" forma.

Ir man patiko, kad dar kurį laiką po pyragų šypsojausi. Ir kad viskas atrodė paprasta. Ir verta.

Nors gaila tų Bangladeše ar kitur.

Ir dar (čia po Parulskio esė) pastebėjau, kad man patinka ir.

5 komentarai:

  1. Ou, kaip super skaniai atrodo!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tau patinka IR?? Kas tai?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tu, Citrina, neskaitei Parulskio, vadinasi (gal neturėjai kada, kai tave ten traiškė...) Jis sako, kad nekenčia šauktukų. Bet dažnai juos vartoja. Man taip su IR. Reikia liautis.

    Kasteneina, kitąkart užsuk, ne tik pažiūrėsi :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. o sita pyraga reikia kepti orkaiteje, ar jis nekeptas?

    AtsakytiPanaikinti